فهرست پایان نامه های کارشناسی ارشد گروه مدیریت
ردیف |
عنوان پایان نامه |
استاد راهنما |
پژوهشگر |
تاریخ تهیه |
شماره ثبت |
۱ |
برنامه ریزی سودعملیاتی بهینه شرکت ایران تایرازطریق تعیین الگوی تولیدبااستفاده ازتکنیک برنامه ریزی خطی |
بهروز دری |
عیسی حسین پناه |
تیرماه۱۳۷۴ |
HD ۱۷۰۰ |
۲ |
بررسی لزوم ایجادوبهره برداری ازسیستم های اطلاعاتی مدیریت دربهره وری سازمان منطقه آزادتجاری صنعتی قشم ازدیدگاه کارکنان |
علی رضائیان |
وحید توتونچی |
مردادماه۱۳۷۹ |
HD ۱۷۰۱ |
۳ |
بررسی روشهای بهسازی تصمیم گیری برای انتخاب مدیران اجرایی در شرکت ملی صنایع پتروشیمی به منظورارتقای بهره وری |
بهروز دری |
پرویز نوری |
پائیز۱۳۷۷ |
HD ۱۷۰۲ |
۴ |
طراحی وتبیین الگوی مناسب نظام نگهداری مدیران در وزارت جهادکشاورزی(حوزه دفتر مرکزی ) |
علی اکبر فرهنگی |
فضل اله طالبی |
بهار۱۳۷۴ |
HD ۱۷۰۳ |
۵ |
ارزیابی فرآیندبازبینی کاربرگها وپرونده های حسابرسی |
موسی بزرگ اصل |
محمدرضااصغری هروانی |
اردیبهشت۱۳۸۴ |
HD ۱۷۰۴ |
۶ |
بررسی رابطه بین آموزش سازمانی و هوش عاطفی (مورد مطالعه : کارخانه فرآورده های لبنی و پروتئینی سحر و کارخانه کاشی پارس) |
آرش حاجی کریمی |
سعیده حمیدی بهشتی |
اسفند۱۳۹۰ |
HD ۱۷۰۵ |
۷ |
مطالعه و بهبود الگوی مصرف انرژی و کاهش آلایندگی در صنعت سیمان با استفاده از مدل EFOM-ENV |
میرمهدی سید اصفهانی |
مصطفی مهری |
دی۱۳۹۰ |
HD ۱۷۰۶ |
۸ |
بررسی تاثیر آمیخته بازاریابی برابعاد ارزش ویژه نام و نشان تجاری |
هوشنگ اسدالله |
محمدحسین سعادت نهاد |
زمستان۱۳۹۰ |
HD ۱۷۰۷ |
۹ |
تبیین تاثیر مدیریت دانش بر یادگیری و خلاقیت و نوآوری سازمانی |
بهروز دری |
کیوان شکرانی |
۱۳۹۰ |
HD ۱۷۰۸ |
۱۰ |
تحلیل رابطه ی توانمندسازی روانشناختی کارکنان با تعهد سازمانی (مورد پژوهی کارکنان شرکت سرمایه گذاری اندیشه گستر فردا) |
ابوالقاسم حکیمی پور |
مریم نصیری |
بهمن۱۳۹۰ |
HD ۱۷۰۹ |
۱۱ |
بررسی عوامل موثر بر قصد خرید مصرف کنندگان در موقعیت خرید اینترنتی جهت افزایش فروش (مطالعه موردی: شرکت بیمه ملت) |
ابوالقاسم حکیمی پور |
محیا سودی |
آذر۱۳۹۰ |
HD ۱۷۱۰ |
۱۲ |
بررسی اثربخشی عوامل ایجاد وفاداری در مشتریان و ارائه مدل (شرکت تولی پرس) |
ابوالقاسم حکیمی پور |
سمیه جمالی |
تابستان۱۳۹۰ |
HD ۱۷۱۱ |
۱۳ |
بررسی روش مدل های مختلف سنجش رضایتمندی مشتریان و انتخاب بهترین مدل |
حسین اعتمادی |
محسن حسینی |
زمستان۱۳۹۰ |
HD ۱۷۱۲ |
۱۴ |
امکان سنجی پیاده سازی مدیریت دانش شرکت برق منطقه ای زنجان |
بهروز دری |
آرش تاران |
شهریور۱۳۹۱ |
HD ۱۷۱۳ |
۱۵ |
بررسی و تجزیه و تحلیل رابطه ی اجزای سرمایه فکری (سرمایه انسانی، سرمایه ساختاری، سرمایه رابطه ای) با عملکرد سازمانی شرکت برق منطقه ای زنجان |
بهروز دری |
داریوش تاران |
۱۳۹۱ |
HD ۱۷۱۴ |
۱۶ |
بررسی، تحلیل و رتبه بندی عوامل موثر بر بهبود بهره وری نیروی انسانی (مورد مطالعه: شرکت کاشی پارس) |
آرش حاجی کریمی |
اشرف السادات خسروی |
۱۳۹۱ |
HD ۱۷۱۵ |
۱۷ |
بررسی کیفیت سیستم خدمات بانک از نگاه مشتریان بر اساس مدل سروکوال(SERVQUAL) (مورد پژوهی بانک پارسیان استان البرز) |
ابوالقاسم حکیمی پور |
خدیجه صادقی گرمارودی |
۱۳۹۰ |
HD ۱۷۱۶ |
۱۸ |
بررسی تاثیر آمیخته هویت سازمان بر شهرت سازمانی (مطالعه موردی: دانشکده های مدیریت و حسابداری دانشگاه تهران و شهید بهشتی) |
هوشنگ اسدالله |
نسیم خواجه وند |
۱۳۹۰ |
HD ۱۷۱۷ |
۱۹ |
طراحی و تدوین مدل ارزش ویژه نام و نشان تجاری بر اساس رویکرد C.B.B.Eبه منظور ایجاد رضایت و وفاداری مشتریان در فروشگاهای زنجیره ای تهران |
محمد آقایی |
سیدمحمدرضا موسوی |
۱۳۹۱ |
HD ۱۷۱۸ |
۲۰ |
بررسی اثرات آمیخته خدمات بازاریابی بر روی ابعاد نام و نشان تجاری در فروشگاهای زنجیره ای تهران به منظور تقویت ارزش ویژهی نام و نشان تجاری |
محمد آقایی |
الهام واحدی |
۱۳۹۱ |
HD ۱۷۱۹ |
۲۱ |
بررسی نقش بازار مداری بر رضایت مشتری با رویکرد مدیریت کیفیت فراگیر(TQM) در بانک ملت قزوین |
ابوالقاسم حکیمی پور |
بهرنگ بهزاد |
۱۳۹۰-۱۳۹۱ |
HD ۱۷۲۰ |
۲۲ |
بررسی و تحلیل اثر هوش تجاری بر تصمیمات استراتژیک سازمانی |
محمد آقایی |
میثم بشیری |
۱۳۹۱ |
HD ۱۷۲۱ |
۲۳ |
پایش و بررسی مدل های خرده فروشی الکترونیکی جهانی و ارائه مدلی ایرانی به منظور افزایش فروش در فروشگاه های الکترونیکی |
محمد آقایی |
احسان غلامی |
۱۳۹۱ |
HD ۱۷۲۲ |
۲۴ |
بررسی و تحلیل سیستم های ارزیابی عملکرد به منظور انتخاب مناسب ترین سیستم برای شرکت نفت فلات قاره ایران |
منوچهر نیکنام |
فریده عاشوری |
۱۳۹۱ |
HD ۱۷۲۳ |
۲۵ |
کاربرد مدیریت دانش مشتری در کسب مزیت رقابتی سازمان ها در تجارت الکترونیکی؛ مورد مطالعه: اداره کل توسعه بازار بانک ملت |
بهروز دری |
بهمن آقامیریان |
۱۳۹۱ |
HD ۱۷۲۴ |
۲۶ |
بررسی رابطه بین کارآفرینی استراتژیک و عملکرد شرکتهای کوچک و متوسط در استان کردستان |
پرویز کفچه |
آرمان ساعدپناه |
۱۳۹۱ |
HD ۱۷۲۵ |
۲۷ |
بررسی تاثیر ابعاد ارزش ویژه نام و نشان تجاری بر جذب گردشگر جهت ایجاد وفاداری گردشگری در استان گیلان |
محمد آقایی |
مهرشاد نصیری وشمه سرایی |
۱۳۹۱ |
HD ۱۷۲۶ |
۲۸ |
بررسی نقش عوامل استراتژیک در پیاده سازی مدل تعالی EFQM در مرکز طبی کودکان |
منوچهر نیکنام |
زهرا ایمانیان |
۱۳۹۱ |
HD ۱۷۲۷ |
۲۹ |
بررسی چالش های ثبت علایم تجاری در ایران و ارائه راه کارهای مناسب |
منوچهر نیکنام |
املیا قربانی سیاوشانی |
۱۳۹۱ |
HD ۱۷۲۸ |
۳۰ |
طراحی مدل آمیخته بازاریابی اینترنتی با رویکرد ۴s جهت بهبود عملکرد در شرکت های مهندسین مشاور برق |
محمد آقایی |
ندا ملک محمد |
۱۳۹۲ |
HD ۱۷۲۹ |
۳۱ |
بررسی و تحلیل رابطه میان جهت گیری استراتژیک، نوآوری خدمات و عملکرد بازار در سازمان های تولیدی کوچک و متوسط(شهر تهران) |
محمدسعید تسلیمی |
محمدحسن قمی |
۱۳۹۱ |
HD ۱۷۳۰ |
۳۲ |
تاثیر عوامل محیطی فروشگاه زنجیره ای از نظر معماری بر افزایش خرید و رضایت و وفاداری مشتری |
محمد آقایی |
بهاره کمانگریان |
۱۳۹۱ |
HD ۱۷۳۱ |
۳۳ |
تاثیر زیرساختارهای ارتباطات بازاریابی یکپارچه بر شخصیت برند به منظور بهبود عملکرد برند در فروشگاههای زنجیره ای ایران |
محمد آقایی |
مینا حیاتی |
۱۳۹۱ |
HD ۱۷۳۲ |
۳۴ |
عوامل موثر بر توسعه بازار بورس مشهد |
مصطفی کریم زاده |
نسرین روشن روان یزدی |
۱۳۹۱ |
HD ۱۷۳۳ |
۳۵ |
بررسی عوامل کلیدی موفقیت در پیاده سازی استراتژی مدیریت ارتباط با مشتریان(CRM) در شرکت سایپا |
محمد آقایی |
معصومه یوسفی |
۱۳۹۱ |
HD ۱۷۳۴ |
۳۶ |
ارزیابی عملکرد شرکت پرتونمای طلوع با استفاده از مدل کارت امتیازی متوازن BSC |
غلامحسین خورشیدی |
سیدعباس مهدوی ساداتی |
۱۳۹۱ |
HD ۱۷۳۵ |
۳۷ |
میزان تاثیر سیستم پاداش در ایجاد همسویی کارکنان با استراتژی های سازمانی |
سعید طیبی جزایری |
راحله دهقانی |
۱۳۹۱ |
HD ۱۷۳۶ |
۳۸ |
راهبردهای بازاریابی گردشگری مقاصد مذهبی (مطالعه موردی تهران) |
ابوالفضل تاج زاده نمین |
شهاب طلایی شکری |
۱۳۹۱ |
HD ۱۷۳۷ |
۳۹ |
بررسی عوامل موثر بر مدیریت ارتباط با مشتری در شرکت کارگزاری آگاه |
هوشنگ اسدالله |
زینب زارعی |
۱۳۹۰ |
HD ۱۷۳۸ |
۴۰ |
بررسی عوامل موثر بر گسترش بانکداری الکترونیکی در بانک رفاه (مطالعه موردی بانک رفاه استان قزوین) |
پرویز احمدی |
محمدشفیع صفدرپوریان |
۱۳۹۲ |
HD ۱۷۳۹ |
۴۱ |
شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر در قصد استفاده از موبایل (مورد مطالعه: شعب بانک صادرات در منطقه۴ تهران) |
حامد دهقانان |
نرگس شاه محمدی |
۱۳۹۲ |
HD ۱۷۴۰ |
۴۲ |
بررسی اثر مدیریت ارتباط با مشتری بر ابعاد ارزش ویژه برند با در نظر گرفتن نقش میانجی گری کیفیت ارتباط (مورد مطالعه: شعب بانک تجارت شهر رشت) |
حامد دهقانان |
ریحانه یوسفی مرجین |
۱۳۹۲ |
HD ۱۷۴۱ |
۴۳ |
طراحی آمیخته بازاریابی خدمات بهره ور به منظور بهبود شخصیت برند در فروشگاه های زنجیره ای اتکای تهران |
محمد آقایی |
امیر مطلبی اسکویی |
۱۳۹۲ |
HD ۱۷۴۲ |
۴۴ |
ارزیابی استراتژیهای بانک صادرات با رویکرد AHP و ToPSIS |
محمدرضا طیبی جزایری |
احسان هادوی |
۱۳۹۱ |
HD ۱۷۴۳ |
۴۵ |
بررسی تاثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر مولفه های بازاریابی رابطه مند (مورد مطالعه: شعب بانک ملت شهر قزوین) |
حامد دهقانان |
حوا ابوالحسنی |
۱۳۹۲ |
HD ۱۷۴۴ |
۴۶ |
بررسی اثرات آمیخته خدمات بازاریابی بر روی”ارزش ویژه برند” با تاکید بر اثر میانجی گری”تبلیغات دهان به دهان”(مورد مطالعه:مصرف کنندگان گوشی های تلفن همراه سامسونگ در نمایندگی های رسمی شهر تهران) |
حامد دهقانان |
یحیی عبداللهیان |
۱۳۹۲ |
HD ۱۷۴۵ |
۴۷ |
بررسی و اولویت بندی عوامل موثر بر توسعه بازاریابی شبکه ای در ایران |
حامد دهقانان |
محمدهادی شیبانی |
۱۳۹۲ |
HD ۱۷۴۶ |
۴۸ |
مطالعه و بررسی نقش برندسازی ملی در توسعه صنعت گردشگری ایران |
ابوالقاسم حکیمی پور |
حامد بزرگ خو |
[۱۳۹۲] |
HD ۱۷۴۷ |
۴۹ |
ارزیابی رابطه بین همراستایی استراتژیک، انگیزش مدیران و عملکرد سازمانی از طریق کارت امتیازی متوازن در خرده فروشی ها (مورد مطالعه: شعب اصلی فروشگاه های زنجیره ای اتکا در تهران) |
محمد آقایی |
زهره چمن گشت |
۱۳۹۲ |
HD ۱۷۴۸ |
۵۰ |
بررسی و تحلیل میزان اثربخشی نظام ارزیابی عملکرد کارکنان (مورد مطالعه آموزش و پرورش منطقه ۵) |
منوچهر نیکنام |
مریم اسماعیلی |
۱۳۹۲ |
HD ۱۷۴۹ |
۵۱ |
بررسی تاثیر کیفیت خدمات الکترونیکی بر اعتماد، رضایتمندی و وفاداری مشتریان در بانکداری الکترونیکی |
محمد آقایی |
سیده آیدا موسوی |
۱۳۹۲ |
HD ۱۷۵۰ |
۵۲ |
بررسی و تحلیل اثر پیاده سازی کارت امتیازی متوازن بر اثربخشی سازمانی (مورد مطالعه بانک صنعت و معدن) |
محمد آقایی |
نسیم مرادی بیدهندی |
۱۳۹۲ |
HD ۱۷۵۱ |
۵۳ |
بررسی و تحلیل تاثیر کیفیت خدمات بر رضایت و وفاداری مشتریان (مورد مطالعه: شرکت همراه اول) |
حامد دهقانان |
سعیده پدواز |
۱۳۹۲ |
HD ۱۷۵۲ |
۵۴ |
بررسی و تحلیل تاثیر نوع ساختار سازمانی در ایجاد و توسعه کارآفرینی سازمانی |
منوچهر نیکنام |
امیر شمس |
۱۳۹۳ |
HD ۱۷۵۳ |
۵۵ |
بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر بازارمداری از طریق تعهد سازمانی (مورد مطالعه: بانک سامان) |
ابوالقاسم حکیمی پور |
علی شکری |
۱۳۹۱-۱۳۹۳ |
HD ۱۷۵۴ |
۵۶ |
ارزیابی و تحلیل عوامل کلیدی موثر بر موفقیت برنامه ریزی استراتژیک در شرکت های صنعتی (مورد مطالعه: شرکت صنعتی بوتان گاز) |
بهروز دری |
مرتضی محمدی |
۱۳۹۳ |
HD ۱۷۵۵ |
۵۷ |
بررسی و تحلیل تاثیر کاربرد مدیریت ارتباط با مشتری بر رضایت مشتریان (مطالعه موردی بانک رفاه شهر تهران) |
محمد آقایی |
شیما محمودرباطی |
۱۳۹۲ |
HD ۱۷۵۶ |
۵۸ |
بررسی و تحلیل رابطه و تاثیر عوامل بازاریابی رابطه مند بر افزایش وفاداری مشتریان ویژه بانک سامان استان تهران سال۱۳۹۱-۱۳۹۰ |
محمدرضا طیبی جزایری |
مژگان یوسفی |
۱۳۹۲ |
HD ۱۷۵۷ |
۵۹ |
شناسایی و اولویت بندی شاخص های زنجیره تامین سبز در صنایع شوینده با استفاده از تکنیک های تصمیم گیری چند معیاره |
ناصر حمیدی |
حسین کاظمی |
۱۳۹۳ |
HD ۱۷۵۸ |
۶۰ |
بررسی و تحلیل رابطه میان رفتار شهروندی سازمانی و چابکی سازمان (مورد مطالعه: سازمان های دانش بنیان با رویکرد فناوری نانو در استان تهران) |
اکرم هادی زاده |
نازنین سادات |
۱۳۹۳ |
HD ۱۷۵۹ |
۶۱ |
بررسی و تحلیل تاثیر ادراک مشتریان از کانال های تبلیغاتی بر ارزش ویژه برند در بانکداری الکترونیک (مورد مطالعه: شعب بانک ملت شهر قزوین) |
حامد دهقانان |
آرزو قهرمانی چابک |
۱۳۹۳ |
HD ۱۷۶۰ |
۶۲ |
بررسی تاثیر بازارگرایی و نوآوری بر کارآفرینی و ایجاد ارزش برای مشتری در بنگاه های کوچک و متوسط |
حامد دهقانان |
طوبی انصاری |
۱۳۹۳ |
HD ۱۷۶۱ |
۶۳ |
سرعت تعدیلات ساختار سرمایه با تاکید بر ریسک اقتصاد کلان و خاص شرکتی |
سیدجلال صادقی شریف |
سعید خزائی |
۱۳۹۳ |
HD ۱۷۶۲ |
۶۴ |
مقایسه آزمون های حباب انفجاری چندگانه در بازار بورس اوراق بهادار و مسکن ایران (۱۳۹۳-۱۳۷۰) |
سیدجلال صادقی شریف |
امیرحسین افشاریان |
۱۳۹۳ |
HD ۱۷۶۳ |
۶۵ |
بررسی و تحلیل استراتژی توسعه بازار ماکارونی (مورد مطالعه ماکارونی مانا) |
بهروز دری |
رامک فدائیان |
۱۳۹۳ |
HD ۱۷۶۴ |
۶۶ |
بررسی تاثیر گرایشات استراتژیک بر قابلیت های بازاریابی بنگاه های کوچک و متوسط (مورد مطالعه: صنعت مواد شوینده و پاک کننده استان تهران) |
حامد دهقانان |
نرگس جدیدی |
۱۳۹۳ |
HD ۱۷۶۵ |
۶۷ |
تاثیر عوامل مشهود و نامشهود بر تصمیم گیری ساختار سرمایه شرکتهای عضو صنعت خودرو و ساخت قطعات پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران با تاکید بر عوامل نامشهود |
امیررضا البرز |
محمد عباسی |
۱۳۹۳ |
HD ۱۷۶۶ |
۶۸ |
بررسی و تحلیل نحوه چگونگی تامین آب شرب با استفاده از آب شیرین کن های خورشیدی خانگی در جنوب کشور |
بهروز دری |
احمد صدیق اردکانی |
۱۳۹۳ |
HD ۱۷۶۷ |
۶۹ |
بررسی و تحلیل نحوه تلفیق مهندسی ارزش و مدیریت کیفیت فراگیر در پروژه های عمرانی مورد مطالعه استان مازندران (پروژه های ساختمانی) |
بهروز دری |
ارسلان علیپور |
۱۳۹۳ |
HD ۱۷۶۸ |
۷۰ |
بررسی و تحلیل تاثیر استراتژی تمایز در کسب مزیت رقابتی پایدار با تاکید بر رضایت مشتری (مورد مطالعه: بانک سینا استان گیلان) |
منوچهر نیکنام |
مرتضی دیباوند |
۱۳۹۳ |
HD ۱۷۶۹ |
۷۱ |
فرایند استقرار مدیریت دانش در شهرداری قزوین |
بهروز دری |
فاطمه دل زنده |
۱۳۹۳ |
HD ۱۷۷۰ |
۷۲ |
بررسی عوامل موثر بر نگرش مصرف کنندگان بستنی شرکت کاله |
مهدی ابزری |
هادی رفیع زاده |
۱۳۹۳ |
HD ۱۷۷۱ |
۷۳ |
بررسی تاثیر سود هر سهم، سود تقسیمی هر سهم و ارزش دفتری هر سهم بر قیمت سهام |
امیررضا البرز |
مریم آزادسیر |
۱۳۹۴ |
HD ۱۷۷۲ |
۷۴ |
بررسی و تحلیل راهبردهای ایجاد انگیزش در کارکنان فرودگاهی بر اساس نظریه دو عاملی هرزبرگ |
بهروز دری |
شبنم آقچه کهریزی |
۱۳۹۳ |
HD ۱۷۷۳ |
۷۵ |
بررسی و اولویت بندی عوامل موثر بر تصمیم انتخاب بازار هدف صادراتی در صنایع پلاستیک ایران |
محمدرضا نوتاش |
فریبرز طاهری |
۱۳۹۳ |
HD ۱۷۷۴ |
۷۶ |
بررسی ارتباط بین خصیصه های شخصیتی و سبک های تصمیم گیری مصرف کننده در بازار لوازم خانگی |
سیدابوالفضل ابوالفضلی |
رقیه تراز |
۱۳۹۴ |
HD ۱۷۷۵ |
۷۷ |
بررسی و تحلیل نقش علاقه مندی به نام تجاری در ایجاد ارتباطات نام تجاری و مشتری (مورد مطالعه: محصولات شامپو در فروشگاههای رفاه) |
عباسعلی حاجی کریمی |
بهناز صنعتی ایرانی |
۱۳۹۴ |
HD ۱۷۷۶ |
۷۸ |
شناسایی، تحلیل و رتبه بندی عوامل موثر بر موفقیت مهندسی مجدد در سازمان ها یا رویکرد فازی (مورد مطالعه: سازمان تامین اجتماعی تهران) |
ناصر حمیدی |
راحله گیلانی |
۱۳۹۳ |
HD ۱۷۷۷ |
۷۹ |
بررسی و تحلیل موانع موفقیت ERP در سازمانهای تولیدی ایران |
بهروز دری |
ساسان چاوشی بکائی |
۱۳۹۳ |
HD ۱۷۷۸ |
۸۰ |
تاثیر ریسک نقدینگی بر سودآوری بانکهای تجاری |
رضا تهرانی |
مهدی آشوری |
۱۳۹۴ |
HD ۱۷۷۹ |
۸۱ |
بررسی و تحلیل ارتباط استفاده از روش های بازاریابی حسی و سبک های تصمیم گیری خرید (مورد مطالعه: فروشگاه شهروند بهرود) |
سیدابوالفضل ابوالفضلی |
زهرا ذهبی |
۱۳۹۴ |
HD ۱۷۸۰ |
۸۲ |
بررسی و تحلیل رفتار جمعی سرمایه گذاران نهادی و انفرادی در دو سطح خرد و کلان و تاثیر آن بر نوسانات بازار |
مریم دولو |
سیدسجاد پاپائی |
۱۳۹۴ |
HD ۱۷۸۱ |
۸۳ |
بررسی و تحلیل تاثیر مسئولیت اجتماعی شرکت ها از طریق تبلیغات بر روی قصد خرید مصرف کننده (مورد مطالعه: مصرف کنندگان محصولات لبنی شرکت پگاه در استان گیلان) |
منوچهر نیکنام |
مریم شفیعی ثابت |
۱۳۹۳ |
HD ۱۷۸۲ |
۸۴ |
بررسی رابطه نسبت کفایت سرمایه و ریسک اعتباری در بانک |
محمداسماعیل فدائی نژاد |
سیاوش جلیلی طهماسبی |
۱۳۹۴ |
HD ۱۷۸۳ |
۸۵ |
ارزیابی و تحلیل نقش و تاثیر منابع انسانی در کسب مزیت رقابتی با استفاده از مدل VRIO (مورد مطالعه: شرکت مهندسی تجهیزات برقی ایران) |
بهروز دری |
شیرین جعفری |
۱۳۹۳ |
HD ۱۷۸۴ |
۸۶ |
بررسی و تحلیل عوامل راهبردی موثر بر صادرات محصولات غذایی: شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران |
عباسعلی حاجی کریمی |
سارا مکتبی |
۱۳۹۳ |
HD ۱۷۸۵ |
۸۷ |
بررسی تاثیر تئوری نمایندگی بر رابطه بین رقابت در بازار محصول و پرداخت سود شرکت های پذیرفته در بورس اوراق بهادار تهران |
سیدجلال صادقی شریف |
مهناز مقدم ارجمند |
۱۳۹۴ |
HD ۱۷۸۶ |
۸۸ |
بررسی و تحلیل تاثیر انواع اتلاف در فرآیندهای بیمارستانی با بکارگیری تکنیک ترکیبی D-ANP فازی |
ناصر حمیدی |
فاطمه شعبانی |
۱۳۹۳ |
HD ۱۷۸۷ |
۸۹ |
الگوی عوامل موثر بر قصد مجدد خرید با تاکید بر نقش کیفیت خدمات، ارزش درک شده و رضایت مشتری در بخش لوکس صنعت هتل داری در شهر تهران |
نسرین جزنی |
مهسا جاهد مقرب |
۱۳۹۴ |
HD ۱۷۸۸ |
۹۰ |
بررسی و تحلیل رابطه بین قیمت نفت خام و شاخص بازار سهام ایران |
یحیی حساس یگانه |
فاطمه اسماعیلی |
۱۳۹۴ |
HD ۱۷۸۹ |
۹۱ |
بررسی تاثیر استراتژیک ابعاد هوش فرهنگی بر بهبود روابط کارکنان در واحدهای صنعتی (مورد مطالعه شرکتهای تولیدکننده مواد شوینده شهر صنعتی البرز) |
منوچهر نیکنام |
سیدسهیل موسویان ابطحی نژاد مقدم |
۱۳۹۴ |
HD ۱۷۹۰ |
۹۲ |
بررسی اثر تمایلات احساسی سرمایه گذاران بر بازده سهام شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران |
امیررضا البرز |
الهه امیری روشن |
۱۳۹۴ |
HD ۱۷۹۱ |
۹۳ |
بررسی و تحلیل تاثیر فرصت رشد بر اهرم |
مریم دولو |
فاطمه بسطامی |
۱۳۹۳ |
HD ۱۷۹۲ |
۹۴ |
طراحی و پالایش شاخصهای تحلیلگر توسه یافتگی اشتغال مبتنی بر آزمایش سرزمین |
امیرعلی سیف الدین |
فهیمه کاظم زاده ممقانی |
۱۳۹۴ |
HD ۱۷۹۳ |
۹۵ |
بررسی آثار بازاریابی داخلی بر روی رضایت شغلی و تعهد سازمانی (مورد مطالعه: شرکت بیمه تعاون، بیمه سرمد، بیمه آرمان) |
منوچهر نیکنام |
راشین سنجری |
۱۳۹۴ |
HD ۱۷۹۴ |
۹۶ |
بررسی عوامل موثر در تبلیغ دهان به دهان بازی های آنلاین در شبکه های اجتماعی (مطالعه موردی: بازی Clash of clans) |
محمدمهدی مظفری |
مسعود قربانخانی |
۱۳۹۴ |
HD ۱۷۹۵ |
۹۷ |
بررسی و مقایسه تاثیر بازاریابی ارتباطی بر رضایت مشتریان زن و مرد (مطالعه موردی: مشتریان بانک اقتصاد نوین بابل) |
علی حدیقی |
سیداحسان یعقوب زاده |
۱۳۹۴ |
HD ۱۷۹۶ |
۹۸ |
بررسی رابطه گرایش اظهارنظر گزارش حسابرسی به سمت مقبول و تغییر رتبه شفافیت اطلاعات در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران |
امیررضا البرز |
سعیده کاظم لو |
۱۳۹۴ |
HD ۱۷۹۷ |