شعار سال 1403 جهش تولید با مشارکت مردم


اطلاعیه انتخاب واحد نیمسال اول سال تحصیلی 1404-1403

 به اطلاع می رساند زمان شروع انتخاب واحد از روز دوشنبه 5 شهرویور می باشد و انتخاب واحد به عهده دانشجویان عزیز میباشد. با مطالعه دقیق و رعایت نکات ذکر شده میتوانید انتخاب واحد خود را انجام دهید. در صورت داشتن هرگونه مشکل در سامانه و یا سوال در مورد دروس با کارشناس مربوطه تماس بگیرید.  

نکات مهم: 

 1- براساس  جدول زمانبندی که برای هررشته مشخص شده  وارد پورتال دانشجویی (https://erp.alborzq.ac.ir) شوید. نام کاربری شماره دانشجویی و رمز عبور کد ملی می باشد. 

2-  شهریه علی الحساب را واریز کنید.  ( مبلغ شهریه علی الحساب برای مقاطع کاردانی و کارشناسی 3/000/000 تومان وبرای مقطع کارشناسی ارشد5/000/000 تومان میباشد.)

نکته: اگر مبلغ شهریه نمایش داده شده با مبلغ علی الحساب ذکر شده یکسان نبود دلیلش بدهکاری و بستانکاری شما در ترم گذشته است. (اگر در ترم گذشته بستانکار باشید از مبلغ علی الحساب کسر شد و اگر بدهکار باشید به مبلغ علی الحساب اضافه میشود.)

3- جهت انتخاب واحد به بخش امور آموزشی - منوی انتخاب واحد مراجعه نموده و دروسی که برای شما مشخص شده براساس چارت درسی اخذ نمایید.  در صورت هر گونه مشکل  در انتخاب واحد با کارشناس مربوطه تماس گرفته و راهنمایی بگیرید. 

4-دانشجویانی که در ترم گذشته مشروط شده اند بیشتر از 14 واحد مجاز به انتخاب واحد نمی باشند و دانشجویانی که معدل آنها در ترم گذشته بالاتر از 12 باشد میتوانند با توجه با چارت درسی رشته خود، حداکثر 20 واحد اخذ کنند. 

5- رعایت آیین نامه های آموزشی ( درنظر گرفتن دروس پیش نیاز و هم نیاز و عدم تداخل کلاس های درسی و روز های امتحانی) الزامی است و تبعات آن متوجه دانشجو میباشد.

6-به روال سنوات گذشته کلاس های دروس عمومی به صورت آنلاین و دروس تخصصی به صورت حضوری برگزار میگردد . 

7- انتخاب واحد دانشجویان مولانا بر عهده دانشگاه میباشد بعد از پرداخت شهریه با کارشناس مربوطه تماس بگیرید.

دانشگاه دانش البرز