شعار سال 1402 مهار تورم، رشد تولید


تاییدیه تحصیلی عبارت است از پاسخی که در جواب استعلام از مدرک تحصیلی دانش آموخته فارغ التحصیل ارائه می شود، که بصورت یک نامه محرمانه برای دانشگاه محل تحصیل دانشجو ارسال می گردد.
لذا هر دانشجو جهت ادامه تحصیل خود می بایست نامه تاییدیه تحصیلی مقطع قبلی که در آن دانش آموخته گردیده را در پرونده آموزشی مقطعی که در حال ادامه تحصیل است، داشته باشد.
دانشجویان مقطع کاردانی و کارشناسی پیوسته که در دانشگاه البرز در حال تحصیل می باشند باید تاییدیه مقطع پیش دانشگاهی خود را با در دست داشتن کپی مدرک دیپلم و کپی مدرک پیش دانشگاهی و با مراجعه به اداره پست مطالبه کنند.
دانشجویان مقطع کارشناسی ناپیوسته که در دانشگاه البرز در حال تحصیل می باشند لازم است با دریافت نامه درخواست تاییدیه تحصیلی (  نامه رفع نواقص ) از کارشناس مربوط به رشته خود  در دانشگاه البرز  به دانشگاه مقطع قبلی خود مراجعه کرده و تاییدیه تحصیلی دوره کاردانی خود را از آن دانشگاه مطالبه کنند .
لازم به ذکر است دانشجویانی که از این دانشگاه فارغ التحصیل گردیده و در مقاطع بالاتر مشغول به تحصیل می باشند، می بایست طبق مراحلی که در ((فرم نمودار گردش تاییدیه تحصیلی)) ترسیم شده است جهت دریافت تاییدیه تحصیلی خود از دانشگاه البرز اقدام نمایند.

 

بدیهی است در صورتی که دانشجو تسویه حساب خود را با دانشگاه انجام داده باشد، پس از تسلیم نامه درخواست تاییدیه خود به واحد فارغ التحصیلان، مراحل فوق برای ارسال  تاییدیه به مقصد مورد نظر، دو ماه به طول خواهد انجامید و در صورت عدم تسویه حساب، یک ماه به مدت فوق افزوده خواهد شد. لذا لازم می نماید دانشجویان پس از فارغ التحصیل شدن بلافاصله با دانشگاه تسویه حساب نمایند تا دچار مشکلی در این خصوص نگردند.