شعار سال 1403 جهش تولید با مشارکت مردم


 

فهرست پایان نامه های کارشناسی ارشد گروه مدیریت 

 

ردیف

عنوان پایان نامه

استاد راهنما

پژوهشگر

تاریخ تهیه

شماره ثبت

1

برنامه ریزی سودعملیاتی بهینه شرکت ایران تایرازطریق تعیین الگوی تولیدبااستفاده ازتکنیک برنامه ریزی خطی

بهروز دری

عیسی حسین پناه

تیرماه1374

        HD         1700

2

بررسی لزوم ایجادوبهره برداری ازسیستم های اطلاعاتی مدیریت دربهره وری سازمان منطقه آزادتجاری صنعتی قشم ازدیدگاه کارکنان

علی رضائیان

وحید توتونچی

مردادماه1379

        HD         1701

3

بررسی روشهای بهسازی تصمیم گیری برای انتخاب مدیران اجرایی در شرکت ملی صنایع پتروشیمی به منظورارتقای بهره وری

بهروز دری

پرویز نوری

پائیز1377

        HD         1702

4

طراحی وتبیین الگوی مناسب نظام نگهداری مدیران در وزارت جهادکشاورزی(حوزه دفتر مرکزی )

علی اکبر فرهنگی

فضل اله طالبی

بهار1374

        HD         1703

5

ارزیابی فرآیندبازبینی کاربرگها وپرونده های حسابرسی

موسی بزرگ اصل

محمدرضااصغری هروانی

اردیبهشت1384

        HD         1704

6

بررسی رابطه بین آموزش سازمانی و هوش عاطفی (مورد مطالعه : کارخانه فرآورده های لبنی و پروتئینی سحر و کارخانه کاشی پارس)

آرش حاجی کریمی

سعیده حمیدی بهشتی

اسفند1390

        HD         1705

7

مطالعه و بهبود الگوی مصرف انرژی و کاهش آلایندگی در صنعت سیمان با استفاده از مدل EFOM-ENV

میرمهدی سید اصفهانی

مصطفی مهری

دی1390

        HD         1706

8

بررسی تاثیر آمیخته بازاریابی برابعاد ارزش ویژه نام و نشان تجاری

هوشنگ اسدالله

محمدحسین سعادت نهاد

زمستان1390

        HD         1707

9

تبیین تاثیر مدیریت دانش بر یادگیری و خلاقیت و نوآوری سازمانی

بهروز دری

کیوان شکرانی

1390

        HD         1708

10

تحلیل رابطه ی توانمندسازی روانشناختی کارکنان با تعهد سازمانی (مورد پژوهی کارکنان شرکت سرمایه گذاری اندیشه گستر فردا)

ابوالقاسم حکیمی پور

مریم نصیری

بهمن1390

        HD         1709

11

بررسی عوامل موثر بر قصد خرید مصرف کنندگان در موقعیت خرید اینترنتی جهت افزایش فروش (مطالعه موردی: شرکت بیمه ملت)

ابوالقاسم حکیمی پور

محیا سودی

آذر1390

        HD         1710

12

بررسی اثربخشی عوامل ایجاد وفاداری در مشتریان و ارائه مدل (شرکت تولی پرس)

ابوالقاسم حکیمی پور

سمیه جمالی

تابستان1390

        HD         1711

13

بررسی روش مدل های مختلف سنجش رضایتمندی مشتریان و انتخاب بهترین مدل

حسین اعتمادی

محسن حسینی

زمستان1390

        HD         1712

14

امکان سنجی پیاده سازی مدیریت دانش شرکت برق منطقه ای زنجان

بهروز دری

آرش تاران

شهریور1391

        HD         1713

15

بررسی و تجزیه و تحلیل رابطه ی اجزای سرمایه فکری (سرمایه انسانی، سرمایه ساختاری، سرمایه رابطه ای) با عملکرد سازمانی شرکت برق منطقه ای زنجان

بهروز دری

داریوش تاران

1391

        HD         1714

16

بررسی، تحلیل و رتبه بندی عوامل موثر بر بهبود بهره وری نیروی انسانی (مورد مطالعه: شرکت کاشی پارس)

آرش حاجی کریمی

اشرف السادات خسروی

1391

        HD         1715

17

بررسی کیفیت سیستم خدمات بانک از نگاه مشتریان بر اساس مدل سروکوال(SERVQUAL) (مورد پژوهی بانک پارسیان استان البرز)

ابوالقاسم حکیمی پور

خدیجه صادقی گرمارودی

1390

        HD         1716

18

بررسی تاثیر آمیخته هویت سازمان بر شهرت سازمانی (مطالعه موردی: دانشکده های مدیریت و حسابداری دانشگاه تهران و شهید بهشتی)

هوشنگ اسدالله

نسیم خواجه وند

1390

        HD         1717

19

طراحی و تدوین مدل ارزش ویژه نام و نشان تجاری بر اساس رویکرد C.B.B.Eبه منظور ایجاد رضایت و وفاداری مشتریان در فروشگاهای زنجیره ای تهران

محمد آقایی

سیدمحمدرضا موسوی

1391

        HD         1718

20

بررسی اثرات آمیخته خدمات بازاریابی بر روی ابعاد نام و نشان تجاری در فروشگاهای زنجیره ای تهران به منظور تقویت ارزش ویژهی نام و نشان تجاری

محمد آقایی

الهام واحدی

1391

        HD         1719

21

بررسی نقش بازار مداری بر رضایت مشتری با رویکرد مدیریت کیفیت فراگیر(TQM) در بانک ملت قزوین

ابوالقاسم حکیمی پور

بهرنگ بهزاد

1390-1391

        HD         1720

22

بررسی و تحلیل اثر هوش تجاری بر تصمیمات استراتژیک سازمانی

محمد آقایی

میثم بشیری

1391

        HD         1721

23

پایش و بررسی مدل های خرده فروشی الکترونیکی جهانی و ارائه مدلی ایرانی به منظور افزایش فروش در فروشگاه های الکترونیکی

محمد آقایی

احسان غلامی

1391

        HD         1722

24

بررسی و تحلیل سیستم های ارزیابی عملکرد به منظور انتخاب مناسب ترین سیستم برای شرکت نفت فلات قاره ایران

منوچهر نیکنام

فریده عاشوری

1391

        HD         1723

25

کاربرد مدیریت دانش مشتری در کسب مزیت رقابتی سازمان ها در تجارت الکترونیکی؛ مورد مطالعه: اداره کل توسعه بازار بانک ملت

بهروز دری

بهمن آقامیریان

1391

        HD         1724

26

بررسی رابطه بین کارآفرینی استراتژیک و عملکرد شرکتهای کوچک و متوسط در استان کردستان

پرویز کفچه

آرمان ساعدپناه

1391

        HD         1725

27

بررسی تاثیر ابعاد ارزش ویژه نام و نشان تجاری بر جذب گردشگر جهت ایجاد وفاداری گردشگری در استان گیلان

محمد آقایی

مهرشاد نصیری وشمه سرایی

1391

        HD         1726

28

بررسی نقش عوامل استراتژیک در پیاده سازی مدل تعالی EFQM در مرکز طبی کودکان

منوچهر نیکنام

زهرا ایمانیان

1391

        HD         1727

29

بررسی چالش های ثبت علایم تجاری در ایران و ارائه راه کارهای مناسب

منوچهر نیکنام

املیا قربانی سیاوشانی

1391

        HD         1728

30

طراحی مدل آمیخته بازاریابی اینترنتی با رویکرد 4s جهت بهبود عملکرد در شرکت های مهندسین مشاور برق

محمد آقایی

ندا ملک محمد

1392

        HD         1729

31

بررسی و تحلیل رابطه میان جهت گیری استراتژیک، نوآوری خدمات و عملکرد بازار در سازمان های تولیدی کوچک و متوسط(شهر تهران)

محمدسعید تسلیمی

محمدحسن قمی

1391

        HD         1730

32

تاثیر عوامل محیطی فروشگاه زنجیره ای از نظر معماری بر افزایش خرید و رضایت و وفاداری مشتری

محمد آقایی

بهاره کمانگریان

1391

        HD         1731

33

تاثیر زیرساختارهای ارتباطات بازاریابی یکپارچه بر شخصیت برند به منظور بهبود عملکرد برند در فروشگاههای زنجیره ای ایران

محمد آقایی

مینا حیاتی

1391

        HD         1732

34

عوامل موثر بر توسعه بازار بورس مشهد

مصطفی کریم زاده

نسرین روشن روان یزدی

1391

        HD         1733

35

بررسی عوامل کلیدی موفقیت در پیاده سازی استراتژی مدیریت ارتباط با مشتریان(CRM) در شرکت سایپا

محمد آقایی

معصومه یوسفی

1391

        HD         1734

36

ارزیابی عملکرد شرکت پرتونمای طلوع با استفاده از مدل کارت امتیازی متوازن BSC

غلامحسین خورشیدی

سیدعباس مهدوی ساداتی

1391

        HD         1735

37

میزان تاثیر سیستم پاداش در ایجاد همسویی کارکنان با استراتژی های سازمانی

سعید طیبی جزایری

راحله دهقانی

1391

        HD         1736

38

راهبردهای بازاریابی گردشگری مقاصد مذهبی (مطالعه موردی تهران)

ابوالفضل تاج زاده نمین

شهاب طلایی شکری

1391

        HD         1737

39

بررسی عوامل موثر بر مدیریت ارتباط با مشتری در شرکت کارگزاری آگاه

هوشنگ اسدالله

زینب زارعی

1390

        HD         1738

40

بررسی عوامل موثر بر گسترش بانکداری الکترونیکی در بانک رفاه  (مطالعه موردی بانک رفاه استان قزوین)

پرویز احمدی

محمدشفیع صفدرپوریان

1392

        HD         1739

41

شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر در قصد استفاده از موبایل (مورد مطالعه: شعب بانک صادرات در منطقه4 تهران)

حامد دهقانان

نرگس شاه محمدی

1392

        HD         1740

42

بررسی اثر مدیریت ارتباط با مشتری بر ابعاد ارزش ویژه برند با در نظر گرفتن نقش میانجی گری کیفیت ارتباط (مورد مطالعه: شعب بانک تجارت شهر رشت)

حامد دهقانان

ریحانه یوسفی مرجین

1392

        HD         1741

43

طراحی آمیخته بازاریابی خدمات بهره ور به منظور بهبود شخصیت برند در فروشگاه های زنجیره ای اتکای تهران

محمد آقایی

امیر مطلبی اسکویی

1392

        HD         1742

44

ارزیابی استراتژیهای بانک صادرات با رویکرد AHP و ToPSIS

محمدرضا طیبی جزایری

احسان هادوی

1391

        HD         1743

45

بررسی تاثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر مولفه های بازاریابی رابطه مند (مورد مطالعه: شعب بانک ملت شهر قزوین)

حامد دهقانان

حوا ابوالحسنی

1392

        HD         1744

46

بررسی اثرات آمیخته خدمات بازاریابی بر روی"ارزش ویژه برند" با تاکید بر اثر میانجی گری"تبلیغات دهان به دهان"(مورد مطالعه:مصرف کنندگان گوشی های تلفن همراه سامسونگ در نمایندگی های رسمی شهر تهران) 

حامد دهقانان

یحیی عبداللهیان

1392

        HD         1745

47

بررسی و اولویت بندی عوامل موثر بر توسعه بازاریابی شبکه ای در ایران

حامد دهقانان

محمدهادی شیبانی

1392

        HD         1746

48

مطالعه و بررسی نقش برندسازی ملی در  توسعه صنعت گردشگری ایران

ابوالقاسم حکیمی پور

حامد بزرگ خو

[1392]

        HD         1747

49

ارزیابی رابطه بین همراستایی استراتژیک، انگیزش مدیران و عملکرد سازمانی از طریق کارت امتیازی متوازن در خرده فروشی ها (مورد مطالعه: شعب اصلی فروشگاه های زنجیره ای اتکا در تهران)

محمد آقایی

زهره چمن گشت

1392

        HD         1748

50

بررسی و تحلیل میزان اثربخشی نظام ارزیابی عملکرد کارکنان (مورد مطالعه آموزش و پرورش منطقه 5)

منوچهر نیکنام

مریم اسماعیلی

1392

        HD         1749

51

بررسی تاثیر کیفیت خدمات الکترونیکی بر اعتماد، رضایتمندی و وفاداری مشتریان در بانکداری الکترونیکی

محمد آقایی

سیده آیدا موسوی

1392

        HD         1750

52

بررسی و تحلیل اثر پیاده سازی کارت امتیازی متوازن بر اثربخشی سازمانی (مورد مطالعه بانک صنعت و معدن)

محمد آقایی

نسیم مرادی بیدهندی

1392

        HD         1751

53

بررسی و تحلیل تاثیر کیفیت خدمات بر رضایت و وفاداری مشتریان (مورد مطالعه: شرکت همراه اول)

حامد دهقانان

سعیده پدواز

1392

        HD         1752

54

بررسی و تحلیل تاثیر نوع ساختار سازمانی در ایجاد و توسعه کارآفرینی سازمانی

منوچهر نیکنام

امیر شمس

1393

        HD         1753

55

بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر بازارمداری از طریق تعهد سازمانی (مورد مطالعه: بانک سامان)

ابوالقاسم حکیمی پور

علی شکری

1391-1393

        HD         1754

56

ارزیابی و تحلیل عوامل کلیدی موثر بر موفقیت برنامه ریزی استراتژیک در شرکت های صنعتی (مورد مطالعه: شرکت صنعتی بوتان گاز)

بهروز دری

مرتضی محمدی

1393

        HD         1755

57

بررسی و تحلیل تاثیر کاربرد مدیریت ارتباط با مشتری بر رضایت مشتریان (مطالعه موردی بانک رفاه شهر تهران)

محمد آقایی

شیما محمودرباطی

1392

        HD         1756

58

بررسی و تحلیل رابطه و تاثیر عوامل بازاریابی رابطه مند بر افزایش وفاداری مشتریان ویژه بانک سامان استان تهران سال1391-1390

محمدرضا طیبی جزایری

مژگان یوسفی

1392

        HD         1757

59

شناسایی و اولویت بندی شاخص های زنجیره تامین سبز در صنایع شوینده با استفاده از تکنیک های تصمیم گیری چند معیاره

ناصر حمیدی

حسین کاظمی

1393

        HD         1758

60

بررسی و تحلیل رابطه میان رفتار شهروندی سازمانی و چابکی سازمان (مورد مطالعه: سازمان های دانش بنیان با رویکرد فناوری نانو در استان تهران)

اکرم هادی زاده

نازنین سادات

1393

        HD         1759

61

بررسی و تحلیل تاثیر ادراک مشتریان از کانال های تبلیغاتی بر ارزش ویژه برند در بانکداری الکترونیک (مورد مطالعه: شعب بانک ملت شهر قزوین)

حامد دهقانان

آرزو قهرمانی چابک

1393

        HD         1760

62

بررسی تاثیر بازارگرایی و نوآوری بر کارآفرینی و ایجاد ارزش برای مشتری در بنگاه های کوچک و متوسط

حامد دهقانان

طوبی انصاری

1393

        HD         1761

63

سرعت تعدیلات ساختار سرمایه با تاکید بر ریسک اقتصاد کلان و خاص شرکتی

سیدجلال صادقی شریف

سعید خزائی

1393

        HD         1762

64

مقایسه آزمون های حباب انفجاری چندگانه در بازار بورس اوراق بهادار و مسکن ایران (1393-1370)

سیدجلال صادقی شریف

امیرحسین افشاریان

1393

        HD         1763

65

بررسی و تحلیل استراتژی توسعه بازار ماکارونی (مورد مطالعه ماکارونی مانا)

بهروز دری

رامک فدائیان

1393

        HD         1764

66

بررسی تاثیر گرایشات استراتژیک بر قابلیت های بازاریابی بنگاه های کوچک و متوسط (مورد مطالعه: صنعت مواد شوینده و پاک کننده استان تهران)

حامد دهقانان

نرگس جدیدی

1393

        HD         1765

67

تاثیر عوامل مشهود و نامشهود بر تصمیم گیری ساختار سرمایه شرکتهای عضو صنعت خودرو و ساخت قطعات پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران با تاکید بر عوامل نامشهود

امیررضا البرز

محمد عباسی

1393

        HD         1766

68

بررسی و تحلیل نحوه چگونگی تامین آب شرب با استفاده از آب شیرین کن های خورشیدی خانگی در جنوب کشور

بهروز دری

احمد صدیق اردکانی

1393

        HD         1767

69

بررسی و تحلیل نحوه تلفیق مهندسی ارزش و مدیریت کیفیت فراگیر در پروژه های عمرانی مورد مطالعه استان مازندران (پروژه های ساختمانی)

بهروز دری

ارسلان علیپور

1393

        HD         1768

70

بررسی و تحلیل تاثیر استراتژی تمایز در کسب مزیت رقابتی پایدار با تاکید بر رضایت مشتری (مورد مطالعه: بانک سینا استان گیلان)

منوچهر نیکنام

مرتضی دیباوند

1393

        HD         1769

71

فرایند استقرار مدیریت دانش در شهرداری قزوین

بهروز دری

فاطمه دل زنده

1393

        HD         1770

72

بررسی عوامل موثر بر نگرش مصرف کنندگان بستنی شرکت کاله

مهدی ابزری

هادی رفیع زاده

1393

        HD         1771

73

بررسی تاثیر سود هر سهم، سود تقسیمی هر سهم و ارزش دفتری هر سهم بر قیمت سهام

امیررضا البرز

مریم آزادسیر

1394

        HD         1772

74

بررسی و تحلیل راهبردهای ایجاد انگیزش در کارکنان فرودگاهی بر اساس نظریه دو عاملی هرزبرگ

بهروز دری

شبنم آقچه کهریزی

1393

        HD         1773

75

بررسی و اولویت بندی عوامل موثر بر تصمیم انتخاب بازار هدف صادراتی در صنایع پلاستیک ایران

محمدرضا نوتاش

فریبرز طاهری

1393

        HD         1774

76

بررسی ارتباط بین خصیصه های شخصیتی و سبک های تصمیم گیری مصرف کننده در بازار لوازم خانگی

سیدابوالفضل ابوالفضلی

رقیه تراز

1394

        HD         1775

77

بررسی و تحلیل نقش علاقه مندی به نام تجاری در ایجاد ارتباطات نام تجاری و مشتری (مورد مطالعه: محصولات شامپو در فروشگاههای رفاه)

عباسعلی حاجی کریمی

بهناز صنعتی ایرانی

1394

        HD         1776

78

شناسایی، تحلیل و رتبه بندی عوامل موثر بر موفقیت مهندسی مجدد در سازمان ها یا رویکرد فازی (مورد مطالعه: سازمان تامین اجتماعی تهران)

ناصر حمیدی

راحله گیلانی

1393

        HD         1777

79

بررسی و تحلیل موانع موفقیت ERP در سازمانهای تولیدی ایران

بهروز دری

ساسان چاوشی بکائی

1393

        HD         1778

80

تاثیر ریسک نقدینگی بر سودآوری بانکهای تجاری

رضا تهرانی

مهدی آشوری

1394

        HD         1779

81

بررسی و تحلیل ارتباط استفاده از روش های بازاریابی حسی و سبک های تصمیم گیری خرید (مورد مطالعه: فروشگاه شهروند بهرود)

سیدابوالفضل ابوالفضلی

زهرا ذهبی

1394

        HD         1780

82

بررسی و تحلیل رفتار جمعی سرمایه گذاران نهادی و انفرادی در دو سطح خرد و کلان و تاثیر آن بر نوسانات بازار

مریم دولو

سیدسجاد پاپائی

1394

        HD         1781

83

بررسی و تحلیل تاثیر مسئولیت اجتماعی شرکت ها از طریق تبلیغات بر روی قصد خرید مصرف کننده (مورد مطالعه: مصرف کنندگان محصولات لبنی شرکت پگاه در استان گیلان)

منوچهر نیکنام

مریم شفیعی ثابت

1393

        HD         1782

84

بررسی رابطه نسبت کفایت سرمایه و ریسک اعتباری در بانک

محمداسماعیل فدائی نژاد

سیاوش جلیلی طهماسبی

1394

        HD         1783

85

ارزیابی و تحلیل نقش و تاثیر منابع انسانی در کسب مزیت رقابتی با استفاده از مدل VRIO (مورد مطالعه: شرکت مهندسی تجهیزات برقی ایران)

بهروز دری

شیرین جعفری

1393

        HD         1784

86

بررسی و تحلیل عوامل راهبردی موثر بر صادرات محصولات غذایی: شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران

عباسعلی حاجی کریمی

سارا مکتبی

1393

        HD         1785

87

بررسی تاثیر تئوری نمایندگی بر رابطه بین رقابت در بازار محصول و پرداخت سود شرکت های پذیرفته در بورس اوراق بهادار تهران

سیدجلال صادقی شریف

مهناز مقدم ارجمند

1394

        HD         1786

88

بررسی و تحلیل تاثیر انواع اتلاف در فرآیندهای بیمارستانی با بکارگیری تکنیک ترکیبی D-ANP فازی

ناصر حمیدی

فاطمه شعبانی

1393

        HD         1787

89

الگوی عوامل موثر بر قصد مجدد خرید با تاکید بر نقش کیفیت خدمات، ارزش درک شده و رضایت مشتری در بخش لوکس صنعت هتل داری در شهر تهران

نسرین جزنی

مهسا جاهد مقرب

1394

        HD         1788

90

بررسی و تحلیل رابطه بین قیمت نفت خام و شاخص بازار سهام ایران

یحیی حساس یگانه

فاطمه اسماعیلی

1394

        HD         1789

91

بررسی تاثیر استراتژیک ابعاد هوش فرهنگی بر بهبود روابط کارکنان در واحدهای صنعتی (مورد مطالعه شرکتهای تولیدکننده مواد شوینده شهر صنعتی البرز)

منوچهر نیکنام

سیدسهیل موسویان ابطحی نژاد مقدم

1394

        HD         1790

92

بررسی اثر تمایلات احساسی سرمایه گذاران بر بازده سهام شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران

امیررضا البرز

الهه امیری روشن

1394

        HD         1791

93

بررسی و تحلیل تاثیر فرصت رشد بر اهرم

مریم دولو

فاطمه بسطامی

1393

        HD         1792

94

طراحی و پالایش شاخصهای تحلیلگر توسه یافتگی اشتغال مبتنی بر آزمایش سرزمین

امیرعلی سیف الدین

فهیمه کاظم زاده ممقانی

1394

        HD         1793

95

بررسی آثار بازاریابی داخلی بر روی رضایت شغلی و تعهد سازمانی (مورد مطالعه: شرکت بیمه تعاون، بیمه سرمد، بیمه آرمان)

منوچهر نیکنام

راشین سنجری

1394

        HD         1794

96

بررسی عوامل موثر در تبلیغ دهان به دهان بازی های آنلاین در شبکه های اجتماعی (مطالعه موردی: بازی Clash of clans)

محمدمهدی مظفری

مسعود قربانخانی

1394

        HD         1795

97

بررسی و مقایسه تاثیر بازاریابی ارتباطی بر رضایت مشتریان زن و مرد (مطالعه موردی: مشتریان بانک اقتصاد نوین بابل)

علی حدیقی

سیداحسان یعقوب زاده

1394

        HD         1796

98

بررسی رابطه گرایش اظهارنظر گزارش حسابرسی به سمت مقبول و تغییر رتبه شفافیت اطلاعات در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران

امیررضا البرز

سعیده کاظم لو

1394

        HD         1797